En minut för alla barn

Detta är något varje bloggare borde göra!

Uppdrag barn (World childhood foundation) har nu en kampanj tillsammans med Vattenfall, där Vattenfall går in och skänker 20:- till 'Uppdrag barn' för varje bloggare som skriver och länkar till deras sida.

När man väl har skrivit sitt inlägg, så behöver man bara pinga sin blogg på twingly.se, sen så registreras det hela och vips, så har man skänkt 20:- till välgörenhet.

Jag kan inte se någon som helst anledning att inte DU ska skriva ett inlägg om detta, du med, och på så vis dra dit strå till stacken.

Gå in på Uppdrag Barns sida och läs mer.




Kommentarer
Postat av: christina

Självklart länkar jag på min blogg!

2009-05-13 @ 14:32:22
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: Fanny

Kinga: jag fattar verkligen inte hur man gör!

2009-05-13 @ 19:29:47
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0