Dåligt självförtroende, Rob?

Aftonbladet.se publicerade för några dagar sedan denna artikel om Rob;

Twilight-hunken Robert Pattinson är biopublikens nya drömkille men själv tycker han att han är ful. Succérollen som perma-tonåriga vampyren Edward Cullen gjorde skådespelaren Robert Pattinson, 22, till sex- symbol över en natt. Själv är britten helt oförstående och på en specialinspelad intervju som följer med Twilight-dvd:n avslöjar han att han inte ens tycker om att se sig själv i spegeln. – Ibland tycker jag att det ser ut som om jag skulle ha plastik-opererat ansiktet, som efter en brännskada eller något, säger han. – Hela mitt ansikte ser ut som om det har fått ett ansiktslyft – ett riktigt dåligt ett. Extremt självkritisk Under intervjun föreslår han att Zac Efron borde spela hans roll i uppföljaren New Moon . Själv tycker han att han ser alltför sliten ut, jämfört med när han först klev in i rollen som Edward Cullen för ett år sedan. – Jag har redan åldrats ungefär sex år, utbrister han. Den före detta modellen tvekar inte heller att såga sina skådespelarinsatser. I USA får han lysande omdömen för sin senaste film, Little ashes , men själv konstaterar han buttert för tidningen GQ: – Den borde aldrig ha släppts. Vi famlade hela tiden i mörkret. Spritt språngande naken I filmen, som inte fått något svenskt utgivningsdatum ännu, gestaltar han en ung Salvador Dalí. Robert Pattinson, som aldrig kysst en kvinnlig motspelare på film, visar sig nu både spritt språngande naken och får ett nervöst sammanbrott efter att ha haft sex med sin manliga motspelare Javier Beltrán. Ett avancerat, djupt projekt som skulle ha varit perfekt att göra efter hela Twilight – serien för att tvätta bort vampyrstämpeln – så varför redan nu? – Jag trodde att jag aldrig skulle få ett skådespelarjobb igen. Så jag tänkte, varför inte testa något udda? förklarar britten för GQ. Men slutresultatet har han inte sett. Skådespelaren klarar nämligen inte av att se sina egna filmer. Tio minuter in på Twilight -premiären rusade han ut från salongen. Kvar i biomörkret, bland festklädda främlingar, satt hans mamma. – Jag gick ut och satte mig i bilen och fick en fullständig panikattack, säger han till GQ. Filmfabrikens nya sexsymbol, Robert Pattinson, har fått lysande omdömen för sin senaste film, Little ashes .



Resultatet av ett dåligt ansiktslyft? Skulle inte tro det va!
Eller vad säger ni?=)




Kommentarer
Postat av: johanna

Vera: han ska inte ha dåligt självförtroende, han är slående vacker, jag är helt förälskad i honom inte bara som edward utan som person.

2009-05-12 @ 19:17:12
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vera: men shit vad snackar han om? han ser inte sig själv med särskilt klara ögon den där mannen alltså! :O

han är den snyggaste kille jag någonsin sätt och det är jag nog inte ensam om att tycka ..

Och hans filmer är grymma , han borde vara stolt över sitt utseende och sig själv.

2009-05-12 @ 21:55:19
URL: http://skrutte.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vera: ja det tycker man verkligen! :)

2009-05-12 @ 22:37:53
URL: http://skrutte.blogg.se/
Postat av: Diana

Eh nää!! Absolut inte! Han är gorgeous som person och i fråga om utseende!

2009-05-16 @ 00:41:10
URL: http://www.theshopaholicconfess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0