Bildgalleriet = ÖPPNAT!

Jag bestämde mig för att öppna bildgalleriet idag, för att alla fina bilder på Rob och Kristen kom ut idag! Det är inte 100% klart och jag kommer inte lägga upp gamla bilder förrän sommarlovet börjar, i brist på tid!
Jag lade upp alla kyss och shirtless bilderna i tre delar.

Kristen och Rob, del 1. Klicka på bilden för att se alla bilder.


Kristen och Rob, del 2. Klicka på bilden för att se alla bilder.



Kristen och Rob, del 3. Klicka på bilden för att se alla bilder.


(EN DEL FYRA KOMMER OCKSÅ!)


Kommentarer
Postat av: TildaD [Foto, Mode & Livet.]

Svar: VA ÄR DET SANT? VANN JAG?:o:o:)

2009-05-27 @ 21:11:38
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0