Sandra

Hejsan ^^ Idag kommer jag inte kunna blogga alls - jag är upptagen med läxor...och sen kan jag avslöja att jag faktiskt ska börja på 'New Moon Trailer' idag, alltså fanmade, med Sony Vegas! =] Lovar att ni får se den - om jag blir klar och nöjd vill säga.

Har också smått börjat fundera på en ny tävling....det svåraste är att få tag på priset. Men jag hoppas&ska försöka fixa priset så fort som möjligt. Om ni gillar Twilight kommer  ni att ÄLSKA priset ^^ Mer tänker jag inte avslöja. (Varken Johanna eller Kinga vet)

Ha det så bra!

Och jag är verkligen ledsen, men jag hinner inte svara på kommentarer just nu. Är det något really viktigt, frågor oo.s.v så kan man mejla till [email protected]

Kommentarer
Postat av: M

Jaha okej :) Jo, jag hoppas att jag kommer hitta någon, för det blir så mycket lättare med lite hjälp eftersom bloggen är inte hela mitt liv :P

2009-03-24 @ 19:49:44
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: M

Hejsan.. Jag har ev. redan hittat en tjej, men har inte fått något direkt svar från henne än.

2009-03-24 @ 20:39:40
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0