NEW MOON CASTING = KLART!

''The casting director for New Moon, Joseph Middleton, has announced that "We are finished with the casting process". No details on the cast list has been released by Summit Entertainment.''

 

Jag hoppas vi snart får reda på vem som ska vara med, om ryktena om Vanessa Hudgens, Madonna, Dakota Fanning o.s.v stämmer....
Jag tycker att Dakota ska få vara med, men jag dissar Vanessa och Madonna, usch.

 

___

 

Som ni säkert läst på andra twilightbloggar/sidor så sägs det att Drew Barrymore ska regissera Eclipse. Jag tycker det är sjukt tradigt att de första tre filmerna kommer regiserras av olika regisörer.
Catherine Hardwicke = twilight
Chris Weitz = new moon
Nu ryktas det även att Chris bror ska regissera Eclipse... vi får se!
Chris Weitz bror = eclipse ?


Kommentarer
Postat av: Silje Helene - Foto & musik

oj, jag älskar twilight, så galet sjukt bra! ja.. jag vet faktiskt inte vilken bok som är bäst, alla är lika bra. Grät ihjäl mig i tvåan :/

2009-03-01 @ 12:39:32
URL: http://siljehelene.blogg.se/
Postat av: Silje Helene - Foto & musik

ja :)

Jag jhar inte läst sista än, vill läsa den på svenska.. xD men många säger att den ärdålig, andra säger att den är jättebra ;S

2009-03-01 @ 13:34:18
URL: http://siljehelene.blogg.se/
Postat av: Christina

Hoppas du fått mitt e-mail jag skickade till dig,jag menar verkligen det jag skrev och hoppas du förstår det :)

Jag tycker att det är lite konstigt att de så ofta byter regissör men vi får hoppas att det blir bra ändå

Tack för en jättebra blogg!

2009-03-01 @ 14:57:53
Postat av: Sara

Vadå? ska Dakota helt plötsligt vara med? vem ska hon var isf?

hallå, hon är väl typ.. 12/13 år, eller?

tycker inte NÅN ny ska få vara med, det sabbar allt, det är bra med dom som redan är med!

2009-03-02 @ 17:30:43
Postat av: Sandra

Sara; Jo det har ju spekulerats att Dakota ska spela Jane. Jag förstår hur du tänker - men vem ska annars spela familjen volturi med mera? Dem behöver såklart flera skådespelare :)

2009-03-02 @ 17:32:28
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, ojdå.. den punkten har jag glömt bort helt totalt, såklart att nya lär vara med.

Men tanken med att Madonna kanske kommer vara med, förstör ändå allting .__.

2009-03-02 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0