Jag behöver hjälp...

Hejsan, jag känner ibland att bloggen tar rätt mycket av min tid, givetvis inte just nu då det knappt finns något att skriva om, men senare då? När fler och fler saker kommer avslöjas innan New moon & Eclipse. Så jag har bestämt mig för att jag behöver hjälp. en eller två personer kommer få chansen att få dela bloggen med mig, om någon vill förstås, dock inte just nu. Jag kommer inte 'anlita' någon förrän min nya design är klar, det dröjer väl ett par veckor antar jag.
Min nya design kommer se ut så HÄR. Designen är bara påbörjad, Kinga erbjöd sig att göra en 'proffsigare' design till mig helt gratis, då hon själv även är ett stort Twilightfan. Så jag tycker så in i helskotta mycket.
KINGAS BLOGG

Sugen på att hjälpa mig? Läs:
- Du kommer vara tvungen att offra mycket tid för bloggen i framtiden
- Du måste vara ett rätt stort fan av the twilight saga
- Du måste vara effektiv på att skaffa fakta
- Du måste ha bloggat innan/bloggar nu (tänk på att det är dubbelt så mycket jobb om du har en blogg nu)

Fortfarande sugen på att hjälpa mig? Skicka ett mejl till [email protected] eller skriv en kommentar.
Tack än en gång till Kinga och till alla mina läsare som följer bloggen.
Jag vill även tacka Johanna, som jag lärt känna lite via msn, hon är nog den som följt min blogg längst och jag känner att jag inte riktigt hinner med dig Johanna just nu, lovar att snacka med dig så fort jag kan!

Kramar, Sandra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle verkligen vilja hjälpa dig med bloggen:D.

2009-03-02 @ 20:53:34
URL: http://jjoohhannnnaa.bloggagratis.blogg
Postat av: Kinga Dukaj

hej! jag kan va med o skriva twilightinfo i bloggen! de hade varit kul!

Kram Kinga

2009-03-03 @ 14:08:11
URL: http://kingadukaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0