Första inlägget från Kinga!

Tjohej!
Kinga här!

Mitt första inlägg i bloggen! Spännande, roligt, underhållande o intressant!

Nu under våren kommer det ske stora förändringar, vilket Sandra redan börjat med, genom o putta in fler kategorier!

Vi är alla tre webmasters, men jag har mer kontroll över designbiten, och det är där en av de stora förändringarna kommer ske.

Bloggen kommer pånyttfödas, som enliten vampyr! (passande) =D
Det kommer bli lättare att hitta, o mkt snyggare!

På twilightfronten, så kan jag avslöja att jag idag, efter månaders väntan,  äntligen fått hem min Twilight-saga-box, från amazon.com.

UNDERBART KUL!


Så.. det var alla nyheter från mig för idag...
Kram på er sålänge!

Vill ni veta nåt, så fråga på!

kramar Kinga


Kommentarer
Postat av: J

Vad roligt! Älskar er blogg som dom andra redan vet ;) Skiitkul att du fått alla böcker, skulle också vilja ha dom så. På svenska eller engelska?

2009-03-10 @ 22:37:13
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: manuela

åååh vart kan man beställa den?:O:D

2009-03-11 @ 19:14:20
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0