Discshop och blogg.se problem

Jag har inte kunna logga in på blogg.se på hela dagen, jag blir så frustrerad! Detta ska hända jämt och ständigt.

 

Iallfall, igår fick jag hem mitt paket från discshop! (Med twi-thing ofc!) Detta fick jag:

  •  Twilight hoodie
  • pennskrinn med logga
  • två affischer
  • edward/emmet/jaspers armband (<3)
  • rosalies halskedja
  • pins
  • kalendar
  • 'team edward' armband

Så ni kan ju förstå att jag blev lite glad och jag såg paketet ligga där. ^^ Ska se om jag hinner ta bilder imon, min kamera är i sönder just nu så det blir mobilkameran....


Kram! /Sandra


Kommentarer
Postat av: Johanna

Till sandra:

Visst har du köpt dessa saker? du har väl inte bara fått dom:P

2009-03-26 @ 20:29:01
Postat av: linn

Åh vad kul! Ja snälla lägg in lite bilder =) !!

2009-03-26 @ 20:40:03
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Jeanette aka Nettan

Ja ta bilder jag vill se :D

2009-03-27 @ 14:25:05
URL: http://jeanettesart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0