Tråkigheter

Det har visat sig att någon har velat förstöra för oss och har hackat sig in på vårat Gratis Bio konto. Personen i fråga har deltagit i olika tävlingar genom vårat konto och vi har alla trott att det var någon av oss såklart. Men idag gjorde personen en beställning på biobiljetter för de poäng ni hjälpt oss tjäna in. Förhoppningsvis kommer biljetterna till oss eftersom det är vi som står på kontot. Vi har kontaktat Gratis Bio angående detta och bett dem ta fram ip-numret så att vi kan få reda på vem som gjort det här. Vi tycker att det både är mycket tråkigt men också obehagligt. Nu byter vi självklart för säkerhets skull ut alla våra lösenord för att kunna känna oss helt säkra. Om du som gjort det här läser vårt blogg så vill vi framföra att vi är mycket besvikna och du får gärna erkänna så att vi slipper gå vidare med det här. Händer något liknande igen blir det polisanmälan, vi ser mycket allvarligt på detta. Det är inte bara vi som bloggar som blir lidande av detta utan även våra läsare.

/ Vi på thetwilightsaga

Update
De flesta som läser bloggen vet att jag är den som skapade bloggen från första början, och jag känner ett större ansvar för bloggen än Sara, Vera & Kinga. Jag har valt att inte blanda in polisen, det är trots allt bara en biobiljett. Visst, det hade varit kul att få lotta ut den/dem här på bloggen, men när allt kommer omkring, är det fortfarande bara en biobiljett.
Eftersom användaren som lyckats komma in på vårt konto inte bytat personuppgifter, så är jag 100% säker på att biljetten kommer komma hem till Vera, som blev medlem där.

Det är såklart väldigt tråkigt att det finns de som vill förstöra, men att blanda in polisen för en biobiljett är att överdriva.

Vi - Jag, Sara, Kinga och Vera- är oftast jämlika. Men när det kommer till större beslut är det min åsikt som räknas mest. Jag vill inte få fram det som att det är jag som bestämmer över de andra, för det är det absolut inte.
De ser mig som någon sorts 'chef' för att jag startade bloggen, och ärligt, så vill inte jag ha det ansvaret. precis som Jake i New Moon / Eclipse inte vill ha ansvaret för deras flock, men det är ändå jag som har det slutliga ordet.

Så jag kommer skita i det som har hänt, dels för att jag inte vill blanda in polisen och dels för att jag vet att biljetten kommer komma hem till Vera. De andra får acceptera det bara.

Som någon skrev ovan, vi har bytat lösenord på allting, och det kommer vi göra regelbundet, så om du, som hackade in på vårt konto, ser detta, så kommer det vara mycket svårare nästa gång.

/Sandra

Kommentarer
Postat av: The Girl With Blue Eyes

Men gud va tråkigt o barnsligt!!!! hoppas verkligen att biobiljetterna kommer till er och att han/hon inte har ändrat era uppgifter ir nått!!



Kolla gärna in min blogg: www.thegirlwithblueeyes.blogspot.com

2009-06-14 @ 23:00:28
URL: http://www.thegirlwithblueeyes.blogspot.com
Postat av: issa

gu vad tråkigt, förstår att ni är besvikna.

hoppas ni hittar vem som gjorde det, IDIOTER som ska försöra för andra :S

2009-06-14 @ 23:28:59
URL: http://isabellemildeus.devote.se
Postat av: johanna

men gud vad tråkigt.. alltså så himla barnsligt sånt

jag hoppas verkligen att det ordnar sig till det bästa

2009-06-14 @ 23:34:51
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: oo

Jág tycker synd om folk som gör sånt, är dom verkligen så dumma att dom ens kan tänka på något sådant?!

2009-06-14 @ 23:36:09
Postat av: Trixie

Tråkigt nog finns det alltid folk som vill förstöra. Så otroligt onödigt och barnsligt. Hoppas det inte händer igen!

2009-06-14 @ 23:43:47
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Ida

Den personen var ju vääääldigt barnslig

2009-06-15 @ 00:27:35
URL: http://idamariaroos.blogg.se/
Postat av: christina

Gud vad barnsligt!

2009-06-15 @ 09:17:40
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Det är så tråkigt när folk gör så, det är bara onödigt!

2009-06-15 @ 12:38:46
URL: http://moonlightskies.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vad patetiskt att hacka sig in på någons konto för att sno en biobiljett!

Hoppas att det löser sig!

2009-06-15 @ 14:11:26
URL: http://twilightfeber.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0