Svar till Carina

Tack så jättemycket! Det uppskattas! =)
Carina ville veta hur vi fyra blev twilightfans. Tänkte att jag kunde berätta det (Vera, Sara och Kinga: Om ni ser detta inlägg, uppdatera detta eller skriv ett eget! :D)



Någon gång i Oktober [Alltså innan Twilight kom ut] så kom det upp en tråd på ett community jag brukar hänga på. Trådens namn var självklart Twilight.
En tjej berättade hur bra böckerna var, och då frågade jag vad dem handlade om. Dock började massa andra tjejer diskutera och snacka en massa och jag fattade ju ingenting. Dom sa hur snygg Robert och Peter och Jackson m.m var och till slut fick jag nog i sket i tråden, jag lånade den första boken i början av november men läste den aldrig. En av mina vänner, Jasmine, såg filmen någon gång i November tror jag, och hon berättade hur bra den va, den bästa filmen hon någonsin sett.
Jag blev nyfiken, och laddade ner den i slutet av november, men det var så kass kvalité att jag slängde ut skivan genom fönstret. (Jo, jag öppnade fönstret och kastade ut cdn mot vår grannes pool)
Någon gång i December beslutade jag mig för att ge filmen en chans och såg hela, och ja, resten kan man väl räkna ut.
Jag kan säga att jag ångrar att jag inte läste boken i november, innan filmen kom ut, när jag hade chansen. Det finns nämligen en del personer som påstår att man inte är ett riktigt fan om man läste böckerna efter filmen, vilket jag inte kan hålla med.


Kommentarer
Postat av: S A N N A

Man kan vara ett riktigt fan utan att ha läst böckerna. Jag skulle sett filmen på bio med en kompis, men det blev aldrig av. Det tog mig jätte lång tid att börja läsa boken/böckerna, men nu har jag läst alla och sett filmen ^^ Jag är ett fan även om jag var sent ute :P

2009-06-10 @ 18:08:36
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0