Så blev jag ett Twilightfan

Min historia är inte så lång egentligen. Jag är nog den av oss på bloggen som vart ett fan kortast tid. Jag såg faktiskt filmen först och tyckte att det var väldigt bra, så jag fick för mig att jag ville läsa böckerna också, då blev jag heeelt förälskad i Twilight. Först köpte jag de två första böckerna som jag läste ut väldigt fort med tanke på storleken, annars brukar jag alltid vara lite seg med böcker. Jag höll på att bli tokig när jag väntade på de andra två som jag beställt hem, det tog ju världens evighet! Eller njaa... 4 dagar i alla fall=) Men under den tiden fick jag verkligen abstinens! Jag har fortfarande inte tagit mig igenom de engelska böckerna men eftersom alla säger att dom är bättre är det verkligen något jag ser fram emot!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sandra: Shit! Hur kunde du veta att ja från norbotten bara för att ja sa vars. Gud du går bara i 6 börjar 7 (om det var du) och kan sånt! Ja skulle aldrig lägga märkat till det. Coolt!

Aja ja har en annan fråga har ni nån gång träffats på riktigt ni som äger bloggen. Är ni vänner eller träffades ni bara på nätet eller hur liksom känner ni varann, med tanke på att ni är olika åldrar?

2009-06-10 @ 16:11:37
URL: http://solstollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0