Ny New Moon trailer!!

– If you’re seeking an extra (or single) reason to see the overwhelmingly poorly reviewed “Transformers: Revenge of the Fallen” this weekend, here’s one for you.

We have learned that some showings of “Transformers: Revenge of the Fallen” will preview the new trailer for the “Twilight” sequel “The Twilight Saga: New Moon,” which stars Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner, Ashley Greene, Dakota Fanning and Michael Sheen.

Tack så mycket L&LL som skickade detta till mig!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv till Sandra: Ja okej, det låter bra! :) Själv har jag varit i London en gång förra sommaren men det var bara några få dagar plus att jag var barnvakt åt en liten gosse på 7 månader så jag hann inte göra så mycket fast nu i november åker mest troligast jag och mamma dit under New Moon premiären. LA skulle jag Inte tacka nej till heller ;)

2009-06-28 @ 09:27:23
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: christina

SANDRA:

Hej! Jag ska verkligen försöka hitta tidningen till dig,där jag köpte den var det den sista,så den säljer som smör,men du kan köpa av mig,ja,om jag hittar den.Den kostade 10 dollar vilket är cirka 80 kr om jag inte har fel,frakten får vi se när jag kommer hem och skickar den till dig,skriver isåfall det i ett brev.

Men som sagt,jag kommer självklart leta som en liten galning!

Kram//Christina<33

2009-06-28 @ 15:24:20
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0