Annan färgton i New Moon

New Moon Trailern och de bilder som nyss släppts avslöjar att filmen inte kommer ha samma blåstick i sig som Twilight hade, utan en mer varm ton. newmoonmovie.org Har gjort om en av bilderna från New Moon där man får se hur det skulle kunna se ut med blåstick, man har också tagit med en bild från Twilight.

The New Moon trailer and recently released stills from the movie have revealed that New Moon will not have the same blue tint that Twilight did.   I’ve made the image above which roughly approximates the old Twilight look on one half of an image from New Moon and keeps the other side as it will be in the movie.   

How do you feel about this change–do you think it is for the best, or do you wish it still had the icy tones of the original movie instead of the new golden look?

Jag kan inte riktigt bestämma mig men jag tror att jag gillar den varma tonen, dock passar ju det blå jättebra...hmm...
Vad tycker ni?

 




 


Kommentarer
Postat av: klicka

tycker de var jätte bra med de blåa i twilight. men tycker dock det inte skulle passa med det i new moon. det är perfekt som de är! =D

2009-06-03 @ 10:35:04
URL: http://feri.devote.se
Postat av: Emelie

Ja tycker att båda är bra men dom ska ju vara bleka å dom blev mera bleka i det blåa men det blir nog jätte bra i alla fall :D

2009-06-03 @ 14:45:36
URL: http://pemlaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror att den varma tonen kommer att passa väldigt bra i new moon. Varulvarna är varma o det skulle inte passa me dem i den blå tonen.

2009-06-03 @ 14:51:01
Postat av: Sandy

Jag tycker dom har tyckt till JÄVLIGT smart faktiskt... Eftersom att den blåa färgen är väldigt kall och vampyrig medans den gultoningen är varm = varuuuulvarna! Men jag föredrar nog det kalla tror jag! Undra vare blir i eclipse, något mellanting?

2009-06-03 @ 18:22:17
URL: http://happysandygirl.blogspot.com
Postat av: Josefin

Den varma :)

2009-06-03 @ 23:47:03
URL: http://skrutte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0