5.8 Miljoner visningar av trailern

Summit har räknat ihop att det blev 4,2 miljoner visningar av trailern på MySpace och 1,6 miljoner från MTV.com, samanlagt blir det alltså 5,8 miljoner visningar de första 24 timmarna. Om man jämför det med med Twilight-trailern så hade den 3.2 miljoner visningar på MySpace de första 48 timmarna.

These fresh stats are astounding. Summit Entertainment has a count of 4.2 million views for the New Moon trailer from MySpace, and another 1.6 million from MTV.com, so that’s 5.8 million combined views in the first 24 hours from its two domestic online launch partners. By comparison, the 3rd (and last) trailer for Twilight received 3.2 million views in its first 48 hours on MySpace, piddling compared to viewership for the sequel’s trailer.

Källa: twilightersanonymous.com





Kommentarer
Postat av: J

Sara

Svar: Jag hittade biilderna på newmoonmovie.org och jag angav källan. Att TwilightSweden också har dom uppe såg jaga inte förrän jag hade postat mitt inlägg. Dessutom har jag fått reda på att bilderna inte skulle ha visats förrän nästa vecka och nu måste jag ta bort dom för att inte bli anmäld eller liknande av Summit...



Men jag länkar till TwilightSweden om det är där jag hittade info, lovar ;D

2009-06-03 @ 15:20:55
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: madeleine.

hahha, förlåt men.

tkr faktist Jasper ser ut som en gammal tant på den dära bilden XD

2009-06-03 @ 15:51:35
URL: http://westerlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0