Tips!

Imorgon(söndag) kommer filmen "Tretton" gå på tv4 film klockan 16:00.
Det är alltså filmen som är baserad på Nikki Reeds ungdoms år och hon är även med i filmen.
Som jag skrev i Nikki inlägget har hon gjort manuset till denna film tillsammans med Catherine Hardwicke(Regissör till twilight).

Tretton.
Amerikanskt drama från 2003. Den 13-åriga flickan Tracy gör bra ifrån sig i skolan, bor med sin mamma Melanie och kommer inte överens med sin mammas nya pojkvän. Hon lyckas bli vän med skolans populäraste tjej, Evie, och hennes liv tar en oväntad vändning. Evie och Tracy börjar snatta och stjäla och de båda tonåringarna dricker och tar droger tillsammans. Problemen hopar sig och ju mer vilsen Tracy blir i sökandet efter sig själv, desto mer skadar hon dem hon älskar mest.

Om ni har kanalen, ta då chansen och se filmen, den är bra! :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh den filmen är helt otrolig! Synd att jag inte har tv4 film... Iofs har jag DVDn så jag ska inte klaga! xD

2009-07-12 @ 00:33:07
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Diana

SKIT också!...såklart missade man den för att man jobbade!...:S

2009-07-12 @ 18:19:34
URL: http://www.theshopaholicconfess.devote.se
Postat av: Marie

Visst var både Vanessa Hudgens och Bellas mamma (som jag inte kan komma ihåg vad hon heter just nu, Sarah...?) med i filmen? Jag hade helt glömt bort det, det var så längesedan jag såg den. Lite kul att se dem i den här filmen. :-)

2009-07-12 @ 19:30:24
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0