Kommentar om tävlingen



Kära vänner!
Är det något oklart i inlägget om tävlingen?
Om vi ber er att skriva tre inlägg och bifoga bilder till inläggen, är det så oklart att vi vill ha bilder som tillhör texten?

Ursäkta mig, om jag är dum, taskig, eller på något sätt otrevlig nu, ni har all rätt att skriva in och klaga/skrika på mig, men:

Om ni skriver ett inlägg i er blogg om, låt oss säga, RPattz., bifogar ni då en bild på en fin tekopp till inlägget?

Vi söker någon som har lätt för att skriva och läsa och förstå, någon som först och främst förstår vårt tävlingsinlägg...
Sådana här kommentarer gör mig lite orolig...

/Kinga

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch,, det var jag som skrev det där... :$ nu fattar jag hur ni måste ha sett det.. hahahah, jag menade bara om bilderna skulle tillhöra inlägget eller om man skulle hitta någon bra bild på twilightgänget? eftersom att man kunde skriva ett påhittat inlägg så var det kanske lite svårt att hitta en passande bild, men nu när jag tänker efter kanske man bara behöver bifoga en bild på själva personen.. jag är lite seg.. ber om förlåtelse för att jag har skrämt upp er om vilka personer som söker in... min lilla sega hjärna har iallafall fattat hur man ska göra nu... :D

2009-07-17 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0