Tävling för alla twilightfans! =)

För det första, tack för alla kommentarer och mejl!
För det andra, tänkte jag svara en tjej eftersom hon inte har en blogg;

Svar till lolli alltså, du skrev ''har redan en blogg jag läser,twilightsaga.tycker att det räcker med en blogg eftersom att den är möe bättre än din''.

Mitt svar; Hejsan, tack för titten i min blogg. Jag tycker om att du är rak och ärlig, fast jag skulle uppskatta om du kunde skriva...lite positivare kanske? Jag tar gärna åt mig kritik,. så ni som läser får jättegärna säga vad jag ska ändra, tänka på m.m. En ny bloggdesign kommer snarast. Tack för kommentaren.

Sen vill jag nämna att jag hade besöksrekord igår, på hela 369 besökare, annars brukar jag väl ha runt 150-200, så det var ju lagom kul! Det är alltid roligt med fler kommentarer, kom ihåg det.

Sen med tanke på min dåliga uppdatering tänkte jag köra en tävling. Jag vet att flera bloggar lottar ut Så länge vi båda andas som släpps nu i mars, så jag lottar istället ut ett exemplar av filmen! Även om den kommer ut 29e april haha.
Reglerna;

  • Skriv en kommentar eller ett mejl där du förklara varför just du ska vinna dvdn.
  • Du måste skriva bloggadress eller e-post.
  • Tävlingen varar mellan 26e februari och 10 mars.
  • Jag väljer ut den som skrivit vad jag själv skulle skriva om jag var med och tävlade, blir det många som är bra lottar jag.

Varsågod och börja tävla! :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag har inte hittat någon email jag kan skicka mitt svar till, så jag får väl skriva en kommentar!



Jag vill jättegärna vinna DVDn för jag är Helt GALEN i twilight! Jag älskar böckerna och filmen och allt som har med det och göra, men tyvärr kan jag inte köpa något(varken Dvdn eller fjärde boken) på 4 månader för att jag ska gå på festival i sommar och betalar hela kalaset själv! Och jag är inte rik precis, så jag vill jättegärna vinna, som så många andra! Och jag ljuger inte om det här!



Lycka till att hitta en vinnare ( hint; mig ;P),

och din blogg är skön =)



min email står i e-postfältet. Och du kanske inte behöver publicera den här kommentaren, eftersom det är ett svar till tävlingen, hehe :P

2009-02-27 @ 16:04:44
Postat av: christina

vad kul att du har sånna tävlingar,verkligen!

hoppas du fattar verkligen att jag menar det jag skrev i mailet,jag menar d :)

Kram

2009-03-01 @ 15:17:25
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: tina

hehehe om det är den riktiga dvd så säger jag att

jag vill vinna bara för att jag avgudar filmen och böckerna :D och jag läser böckerna varje dag om och om igen :P och ser filmen och trailers varjedag hoppas jag vinner :P:D



om du vill ha hjälp med din blogg design vet jag en som är skit grymm på det :D hon heter najnaah.com och det är hennes blogg hon tar inte betalt men det kan ta tid att göra den :) hon är skit bra

2009-03-04 @ 18:13:53
URL: http://tinnisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0