Kristen stewart - den ultimata huvudrollen.


Kristen Stewart har egentligen den ultimata huvudrollen i Twilight. Ändå kretsar allt om Robert Pattinson. Jag förstår egentligen inte hur det blivit så. Okej, jag tycker båda är söta, men robert är liksom..kille..och de flesta som sett twilight är ju oftast tjejer som blivit lite småkära i karaktären Edward Cullen/Robert Pattinson. Men egentligen är det Kristen som skulle glänsa, enligt mig. Hon gör mest jobb. Överallt kan jag hitta tidningsartiklar, bilder och annat på Robert. Men Kristen då? It's unfair. Även om jag gillar karaktären Edward mer än Bella så kan jag tycka det är lite orättvisst, men men!

Otroligt söta Kristen Stewart a.k.a Isabella Marie Swan.

Kristen:



Isabella:

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller med dig fullständigt. :)

Gillar verkligen Kristen i filmen, hon är en så grymt duktig skådis. ;)



sv: Tack! :D

2009-02-05 @ 08:22:26
URL: http://jessiiicaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag håller med er totalt! Visst vi är mer än småkära i Rob men Kristen är riktigt bra som Bella och hon är söt :D Så helt bortglömd är hon inte, inte i mina tankar i alla fall!

2009-02-15 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0