Information om de senaste dagarna

Hejsan, som de flesta vet så funkar inte min laptop just nu så jag kan inte blogga fullt så mycket...:/

 

Anyway, Rob har ju vart med på oscarsgalan, det ryktas om att han ska vara med i Kids choice awards också.. isåfall ska jag helt klart kolla. För nåra dar sedan landade Kristen och Robert i Japan, dem ska vara där på premiären. ORÄTTVIST tycker jag, kom till Sverige istället! xD

Jag önskar jag kunde blogga mer och detaljerat, men just nu delar jag data med min broder som är värsta datanörden så det blir lite klämmigt...jag hoppas dem lagar min data snarast!

Just det, det sägs att en ny kille fått en roll I new moon också, bild kommer senare/imorgon/när jag har tillgång till dator.

Maybe Paul eller någon annan av Jacobs vänner? :)

 

Sen har Kristen gjort en ny photoshoot också!

   

  

De små bilderna är klickbara.
Sjukt vacker Kristen är asså...

 

Sen har även datumet för eclipse kommit ut officiellt av vad jag fått höra av en läsare, 30 juni 2010.
Helt underbart! Bara cirka 8 månader efter New Moon! =)


Stephenie Meyer ska också vara med i ett reportage i tidning Vouge, roligt roligt! :)
Funderar även på frågestund...hm får se!


Kommentarer
Postat av: linn

hejsan, när är den där kids awards och på vilken kanal sänds den? :) hoppas att du skriver det i ett inlägg :D Kram

p.s tack för en fin blogg :D <3

2009-02-26 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0