Whitney Port om Twilight filmen!



Whitney Port should expect a pack of fuming teenage girls outside her front door any day now!

The Hills & The City star had a few choice of  words regarding the Twilight hype.

She says, "I haven't read the books, but I saw the movie... I thought the movie was really bad."

Although she trashed the film itself, Port can't get enough of Twilight hunk extraordinaire, R-Patz!

"I love whatever his name is ... Robert. I think he's so good-looking and handsome," Whitney gushed.

She has no love for his Twilight co-star, Kristen Stewart. "She's OK. But she seems so serious," says Whitney. "I think they have good chemistry ... I just didn't think the acting was so good."


Översättning:


Whitney Port borde förvänta sig ett pack tonårstjejer utanför hennes dörr vilken dag som helst!

The Hills & The City stjärnan hade några ord att säga om Twilight.

Hon säger  '' Jag har inte läst böckerna, men såg filmen........Jag tyckte att den var riktigt dålig.''
Även om hon sågade filmen, så kan hon inte få nog av Twilight hunken R-Patz!.
'' Jag älskar vad han nu heter......Robert. Jag tycker att han är så snygg och vacker ''.

Hon har inget till övers för Kristen Stewart.
'' Hon är okej, men hon verkar så allvarlig '' säger Whitney.
'' Jag tycker dom har bra kemi......Jag tyckte bara inte skådespeleriet var så bra ''.

Källa: PerezHilton.com

Vad tycker ni om det här?

// Johanna.


Kommentarer
Postat av: luby

jag tycker att hon borde gå tillbaka till att spela in intelligensbefriande tvprogram istället och hålla käften, för att vara brutalt ärlig. haha

2009-04-02 @ 02:16:45
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0