Veckans IMPRINT

Tjoho! Nu ska jag allt uppdatera lite, de närmsta veckorna kommer jag ha fullt upp med skolan och vänner!
___

Veckans IMPRINT är Vanna!

Veckans Imprint frågor:

Vad heter du? Vanna Vega
Hur gammal är du? 18 år
Vart bor du? Stockholm
När blev du en Twilighter? Efter att jag sett filmen i mitten av december av ren nyfikenhet, sedan dess har jag varit mer eller mindre besatt.
Vilken är din favoritbok och varför? När jag hör din röst för att jag har typ gått igenom det, visst var det inga vampyrer eller varulvar inblandade men själva händelsen och min "Edward" kom dock inte tillbaka så när jag läste så kunde jag faktiskt relatera till mitt kärleksliv och känna all smärta hon kände. Det rev upp gamla sår men på något sätt så gillade jag det.
Ditt favoritcitat? (Notera; Du får bara välja ett) Från filmen "I had an adrenalin rush, you can google it "
Din favorithändelse i böckerna eller filmen? Från Breaking Dawn när de är i Ön och badar på kvällen och hon säger att han inte ska vara rädd för de håller ihop och så lägger han armarna om henne och säger för alltid.
Vilken är din favoritbild?



Snabbfrågor:

Edward eller Jacob?
Carlisle eller Charlie?
Alice eller Rosalie?
Mike eller Eric?
Emmett eller Jasper?
Esme eller Renée?
Böckerna eller filmerna?

Skriv också varför vi ska välja just dig!

Ja, det är så att jag känner mig väldigt identifierad vid själva historien eftersom jag har levt det, känt samma smärta, fått samma  hål, älskat två samtidigt, brottas med livets svårigheter. 
Jag är väldigt besatt även om jag inte visar det så himla tydligt genom att göra en twilightblogg eller ja vad som helst eller blogga om twilight hela tiden, så har jag det i mitt huvud, i mitt hjärta. The Twilight Sagan har berört mig väldigt mycket att jag knappt finner ord till känslorna inom mig när jag tänker på twilight, ser på filmen, läser böcker till och med när jag lyssnar på soundtracket.
Och jag vill ha mer, det kan inte bara sluta på Breaking Dawn.. har även hört att det ryktas komma ut en bok ur hans perspektiv..? men det kan inte sluta där bara.. vad hände med Jacob och hans livskärlek Renesme? Vad hände med Bellas mänskliga familj? Så många osvarade frågor det finns att det kan bara inte sluta där.
Jag vill ha mer av Twilight för jag har inte fått nog och jag kommer aldrig få nog.
Om jag skulle få en chans i mitt liv att åka till en inspelningsplats för nån av filmerna för bara 10 minuter så skule jag utan tvekan lämna allt här och åka!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Sandra: Jag har för mig att jag har svarat på frågorna förut om inte vill jag gärna göra de

2009-04-23 @ 19:13:29
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

heheh hon e min fästmans syster!:)

2009-04-24 @ 07:03:30
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Vannaa

Tack Sandra.. =D jag är väldigt stolt över detta..ÄLSKAR er blogg!!

2009-04-25 @ 00:20:46
URL: http://vannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0