Ord från webmastern!

Hej!

Dessa saker har uppdaterats på bloggen, och fungerar nu:

Det flesta länkar i menyerna, FAQ på alla böckerna, information om böckerna är på gång, jag håller på att översätta introduktioner av böckerna!

Jag vill återigen säga:
  • Att menyn förmodligen INTE fungerar i internet explorer, därför jag har infogat en dropdown meny för alla kategorier i menyn här till vänster!
  • om headern INTE syns, så måste ni ladda ner Adobe Flash Player 10 (det kan ni göra här) Installera, och starta sedan om datorn, startar ni inte om, kommer ni inte se headern!
Jag vill även klarlägga att jag INTE gör gratis designer. Besök min designblogg, för mer info, istället för att belasta denna blogg, tack!
KingaDukajs blogg

Kramar Kinga

Övriga frågor???
maila till [email protected], eller kommentera!

chao!



Vad tyc

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kinga: tack så mycket vill så gärna ha ett helt paketpris på inte bara dvdn

2009-04-03 @ 14:12:06
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kinga: jag vill ha typ foton, och kanske någon pryl till

2009-04-03 @ 14:29:14
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0