PÅMINNELSE: NAMNINSAMLING!

(Har kopierat direkt från Twilightsweden.)


Idag var det exakt en månad sedan vår namninsamling för att få skådespelarna till Sverige startade. Just nu när jag besöker den finns det 3547 st signaturer! Wow- verkligen jättekul :D

Ert engagemang är underbart <3

Den senaste tiden har jag haft djupa funderingar på hur man ska göra för att "nå" ut med denna till de som är ansvariga för produktionen och alla olika slags promotions av New Moon. Som ni nog redan vet är ju Summit Entertainment filmbolaget som står bakom filmatiseringarna av Stephenie Meyers böcker.

Jag är en sådan att när jag väl kommer på något gör jag allt för att få igenom min idé- och det här "projektet" är inget undantag. Så nu, när tiden går, och november närmar sig (!)- tycker jag att det är dags att börjar arbeta på riktigt! Vi måste t.ex. sätta upp ett datum för hur länge namninsamlingen kan pågå så att vi hinner bearbeta den sen.

Vi på TwilightSweden har väldigt god kontakt med Nordisk Film, som vi har samarbetat med sedan oktober förra året. De ser stort potential i vårt uppdrag och har sagt "att de arbetar stenhårt" med att få skådespelarna till Sverige.


NU TILL DET VIKTIGA:

Innan vi på TwilightSweden kan börja bearbeta namninsamligen måste vi sätta upp en deadline- ett datum då man avslutar den. Mitt förslag är att den får vara uppe i en månad till, alltså till den 4 maj 2009. Då kommer den sammanlagt att ha varit öppen i två månader.

När namninsamlingen är avslutad är det dags att bearbeta den.

Jag hade tänkt att processen skulle gå till så här:

  • Vi på TwilightSweden skriver ett brev till Summit Entertainment där vi ger en bakgrund till namninsamlingen och vad den har gått ut på. Vi förklarar intresset för Twilight i Sverige.
  • Sedan gör jag en  söt, liten "bok" där jag inkluderar alla era namn (+ eventuella motivationer ni gett).
  • När den är klar fotograferar jag givetvis den så att ni får se slutresultatet.
  • Slutligen skickar jag boken till Summit Entertainment.

Tycker ni att det här låter som en bra idé? Om ni har andra förslag, dela gärna med er av dem! :D Jag ska även kontakta Nordisk Film och fråga vad de tycker.

Om ni nu inte redan har skrivit under- gör det ;)
Det uppskattas också till tusen om ni sprider ordet om vår namninsamling!
Kom igen alla Twilighters!

/ Jennifer - twilightsweden.se



                                                     


Kommentarer
Postat av: Johanna

Johanna



jag tycker de låter jättebra

2009-04-05 @ 23:37:19
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

Johanna



jaaaaaa

2009-04-05 @ 23:43:40
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0